4 juli

Måndag igen! veckorna flyger iväg när man har sommarlov blandat med lite jobb då & då. veckan som gått har varit bra faktiskt. eller ja bitterljuv kanske. går inte in närmre på det men.  den har varit fylld av både fina & jobbiga saker.

Var ute och sprang nyss, var ute i 40 min (varav 5 min gång) så sprang väl lite mer än 5 km tror jag. för en gångs skull kan man andas när man springer också vilket är jäkligt skönt. värmen gör ju så man inte orkar träna, det gillar jag inte. hittade en stegräknare här hemma, tänkte testa det en dag eller flera och se hur mycket man går, har hört att runt 10 000 steg är braen dag, ser ju lovande ut då jag redan har 6800 på min och då har jag inte ens ätit frukost än!

jag hittade precis sladden till min mobil så jag kan lägga över bilder från den till datan! yay :D ska se vad ni kan få se för fint nu!



Midsommar, trädgårn med My, Manesadrinkar, Ågelsjön - ej i tidsordning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback