I'm waiting on a sunny day

godmorgon. solen skiner ännu en dag och jag planerar att ha en väldigt oproduktiv början på dagen med sen frukost och solande på balkongen med lite korsord och böcker. är inte så farligt trött idag, vaknade runt 9 trots att vi var iväg en sväng till Trädgårn igårkväll med My och några fler och tog ett par glas cider. det blev ju väldigt lugnt iofs så vet inte vad jag väntat mig idag. men men, alltid skönt att må bra iaf. ska åka och bada med malin och kanske några fler(?) runt kl.15 idag! ska bli skönt. nej nu kom jag inte på nåt mer att skriva. ciao. och nej jag kan inte centrera nånting i detta inlägg tydligen.


de temps en temps je veux quelquechose que je ne peux pas avoir encore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback