nu har jag Sommarlov!

oj. kan knappt fatta att terminen är över. jag är klar med grundkurs i arkeologi, satan vad man kämpat ändå! trodde inte det skulle va så svårt som det var faktiskt. även om det var slappt så har tentorna varit riktigt kluriga. men åh, jag är så glad att jag läste kursen. inte för att jag kanske kommer ha överdrivet mkt nytta av den, men för att jag träffade 3 underbara tjejer där, Sara, Lisa och Malin, och för att jag har fått erfarenhet av att plugga på universitet. nu vet jag att det inte är en dans på rosor alltid. men har man folk som stöttar en så klarar man av det! precis som med allt här i livet. så nu har jag sommarlov. men som vanligt infinner ju sig inte den känslan direkt efter att man skickat in tenta.. nej den kommer nog snart. 

på torsdag åker jag hem till norrköping. det ska bli fint. jag vill veta hur min höst ser ut nu!!!! nu är det snart dags att fira in mitt sommarlov med baksmällan 2 på bio. och nyss åt jag pannkakor till Glee :D nice!


åh lund är så vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback