sjung om studentens lyckliga dar'

låtom oss fröjdas i ungomdens vår, än klappar hjärtat med friska slag, åååh den ljusnande framtid är vår ... etc etc. Ja, idag är det studentdag i Norrköping efter en veckas festande för dem små liven. Idag ska jag fira Jossan, världens raraste skitunge, kan inte fatta att hon tar studenten i år! hon ska ju vara 12 föralltid!?

Och sen blir det Anna Ringdahl som ska firas, ÖGGs egna yrhöna. så otroligt söt och snäll och knasig, och med världes öschötska ;) ska bli superkul att se henne springa ut och sen fira henne hemma hos henne i Blacka med laget. 

Men nu ska jag börja göra mig i ordning för en lång dag & natt(?). åkte från Uppsala kl.07.04 i morse! och inte sov jag super heller. tänker så otroligt mycket nowadays. på fel saker?


frän bild, domkyrkan i Uppsala från gatan där Malin bor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback