Fighter!

long time no see. SC har gått av stapeln och var superskoj såklart! nu är jag tillbaks i soliga lund och går i skolan och sånt som vanligt. dock så har vi inga lektioner idag o hade inte igår heller.. vilket borde betyda läsning i mina gigantiska böcker jag lånat hem om denna delkurs.. men orka. och liksom varför ska man läsa böcker på Danska när man går en svensk kurs!?!? det står inget jäkla krav om att man ska kunna ett fult språk som kräks ut ur den som talar. usch. jag strejkar nog på den boken tror jag!
idag ska ja gå upp ur sängen.. chillar än så länge med lite big bang theory och kaffe. satte igång tvättmaskinen också.. sen blir de lite frukost och så plugg. ska åka in till stan runt lunch för att hämta kalmarnyckel och skriva ut recept till morgondagens brunch, det blir morots & spenatpaj, grön ärtsoppa och massa fina kakor. sen ska jag nog träna litegranna och så handla mat, richards föräldrar kommer i eftermiddag så ska bunkra upp kylskåpet lite!



just de! jag och R såg på bio igår, the fighter! den var bra, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback