lyckad trampettträning!

ååååååh. awesome träning idag av mig, börje, tessan, Amanda och Sara! vi köttade trampett och alla var så duktiga så. jag blir sjukt nervös av trampetten, spec. nu när jag kört så lite. men när jag är i volten känner jag mig säker, och det är en skön känsla. om man ändå kunde vara lugn innan volten också.. iaf ganska! men jag har hittat ett sätt att lugna mig själv. lite psykologi sådär. det skulle vi gymnaster behöva mer av! så sjukt hur det kan dyka upp dåliga bilder av hur man gör en volt när det är det sista som ska och kommer att hända. usch. radera!

nej jag hade inga andra bilder från trän! och filmer vet jag inte hur man lägger upp!

fick svar på tentan förut idag. klarade den, pjuh! så fick jag den nya hemtentan idag med.. kul. läsaläsaläsa.skrivaskrivaskriva. fattafattafatta


åh, den där lyckliga känslan. som kommer ibland och överösar en och fyller mig med ett sådant lugn som jag bara vill stanna i för evigt. hur gör man för att stanna där och alltid känna sig trygg, lugn och lycklig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback