a lot going on!

halva flytten är klar. det är bara mina grejer kvar  i vår fina lägenhet på Stralsundsvägen i Lund. på Lördag så kommer mamma och pappa och då åker även mina grejer härifrån och vi bor i et korridorsrum sista veckan/veckorna.. åh jag kommer sakna denna lägenhet! allt som hänt här, alla minnen... :( tusan vad tråkigt det känns att åka härifrån ibland! 

dock så hinner man knappt fundera på det så ofta.. det är så mkt annat nu, 2 tentor kvar, en på måndag, flytt och flyttstädning hela helgen och måndagen är det besiktning av lägenheten. sen efter det så är det hemtentaskrivande en vecka efter att ha gjort den andra tentan på måndag.. men det är en intensiv period sen blir det lugnt :) det ska gå bra! nu ska jag cykla till föreläsningen i regnet, tusan!


en liten bild från SM:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback