en liten muffins

trevlig fredag på er! jag mår lite bättre med min förkylning idag, thank god. det var fan förjävligt igår, förstår inte, har jag inget immunförsvar som kan skrämma bort skiten från min kropp!? 

fick tillbaks min smak förut också, nice! det är verkligen helt ovärt att äta när man inte känner nån smak.. hursom så har förmiddagen varit lugn. jag fick ett pluggryck som försvann efter en halvtimme. sen handla jag lite med mamma och sen fick jag ett bakryck, vill alltid baka när jag inte har nåt att göra, det är så mysigt! det blev ett par bananmuffins ur nån gammal viktväktarbok :P jag varierade dom dock med blåbär, banan, bananchoklad, choklad :) så trist med bara samma likadana hela tiden. dom blev fina iaf! har inte smakat än, känns inte som det är fikatime just nu. men om muffinsen smakar lika bra som smeten så är det gooooda


ska ner och träffa min fina Elin nu strax.. kanske ska ta med ett par muffins som vi kan smuggla fram när vi fikar nånstans..? uppskattas säkert av personalen på fiket!
ikväll blir det nog grill och mys i skärblacka hemma hos Christer, vilka mer som kommer är oklart.. :P

imorgon är det friståendeträning, måtte min förkylning vara bättre då!


SM 2010 halmstad, östgötagymansterna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback