en städad garderob

god morgon! idag är det onsdag. veckorna flyger fort förbi som vanligt. jag vaknade tidigt idag.. richard skulle iväg vid åtta, så då kunde jag inte somna om. .typiskt mig! även fast jag känner mig trött så orkar jag inte ligga kvar och vänta p å att somna om ! men men, inget dåligt som inte har nåt gott med sig. jag började rensa i garderoben till flytten. sorterade vad som ska slängar/skänkas, vad som ska sparas men som jag inte behöver nu, och vad som fick vara kvar i garderoben. det blev en full flyttkartong + en stor påse med skänkas. fast det är en del grejer kvar som jag inte orkade ta. & ärligt talat, det är inte ofta det har varit sån ordning i vår garderob som det är nu. det kan ju bero på att R slänger in kläderna på alla hyllplan när han städar, och även om det kanske inte syntes innan så hade jag en viss ordning i den oredan.. suck! :P men nu äre fint, och frågan är om man kan hålla det i ordning i 20 dagar till?? hm.. jag tvekar!



nu ska jag snart åka iväg till skolan, vi ska titta på svärd och sånt från bronsåldern :P sen blire nog lunch med tjejerna i klassen ute i solen, det är lite disigt idag iofs.. men det är nog varmt. och sen blire ett möte, och så lite träning ikväll. ha en fin dag, puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback