snart dags för hemfärd

då var det snart dags att säga hejdå till norrköping för den här gången. nästa gång är det sommar och juni och vackra tider! men innan dess är det mycket som händer SM, flytt, ny delkurs, hejdå till lund. fy vad sorgligt. det är ändå himla fin stad med fina människor. jag kommer sakna det mycket! men, en sak i taget på sin plats. närmast ligger ändå SM i halmstad 13-15 maj!!! :D hade sista friståendeträningen idag, det gick bra :D såg faktiskt bra ut på slutet, jag gillar't. kl.17.15 går mitt tåg till lund, är framme runt kl.21, det var ett segt tåg, intercity, har aldrig åkt de till lund förut så det blir lite spännande iaf. när jag kommer hem ska jag pussa på R och somna sött.



tack alla fina vänner för en fin norrköpingsvistelse. ni är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback