En lördagmorgon

Så var det lördag igen och äntligen har vi en såkallad Fri-weekend, känns som det har varit många helger med aktiviteter nu så det är skönt att ha 2 dagar då man kan styra lite över sin egen tid. Jag sitter i köket just nu med datorn och en kopp nescafe. ska snart åka in till Svendborg med Anna för att shoppa lite, äta nån god lunch och mysa lite. Tror även att Carro, hennes kompis Jullan och Emma kommer in lite senare också, men de stannade kvar på Crazy Daisy lite längre än mig och Anna igårnatt så dem är lite tröttare än vad vi är!


bild 1 & 2, från vårt lilla "thékök" i HØ korridoren, bild 3, poster för festen igår

sista Crazy daisy kvällen för hösten var igår och det var en riktigt rolig fest! vi var säkert runt 100pers från skolan som var där och drack drinkar, skrattade, dansade och hade lite tävlingar. det korades även årets partyprisee och årets par på skolan, det blev Daniel (en kille som anordnat alla festkvällar på Crazy daisy för oss på skolan så vi får billigare pris osv.), och årets par blev Camilla & Jonas.  det var en minnesvärd helt enkelt! men känns skönt att det verkligen inte är sista gången jag ska dit eftersom jag ska va kvar här i vår också
Nu går min och Annas buss snart så måste ta på mig lite vettiga kläder! ha en fin lördag, puss

Kommentarer
Postat av: suzanne

Skönt att vara lite ledig.Vi har varit på julmarknad i Söderköping. Inte så mycket julstämning, 12 grader varmt idag!

Kram

2011-11-27 @ 11:54:18
Postat av: maria

Åh vad mysigt med julmarknad! tror vi ska försöka gå på nån julmarknad i Odense nån helg snart. Ikväll ska vi ha adventsmys med lite mjuk pepparkaka och glögg! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback