flødeskum!

Hej hej på er! sitter här och äter lite förfriskning, vilket på icke ollerupspråk; betyder en frukt! har precis haft första timmen nu som egentligen är fotboll men jag ska inte löpa med mitt lår som har åkt på nån sorts sträckning och Emma hade ont i benhinnorna så vi gick till gymet och köttade lite och skratta lite åt POLK som hade rytmisk träning med pilatesboll :P. nästa timme är gympa, när vi har enkelpass brukar vi inte springas så mycket utan mest köra teknik så hoppas jag kan va med pådet mesta annars blir det trampolin och lite styrka kanske :) vill inte överbelasta låret nu så jag fortsätter ha ont, Ollerup open är ju nästa helg och då vill jag tävla!!

Danskarna fortsätter att förvåna.. inte bara snackar de utan att utala hälften av bokstäverna utan de har också vispad grädde på frukosten, det stod en skål i morse med nånting jag trodde var cremecheese... det var det inte! jasg gick tillbaks till mitt bord och fråga de danska som satt där vad fan det där är för nåt, alla var övertygade om att det var färskost, sen smakar dom, kollar konstigt på varann och säger, det är flödeskum (vispgrädde). haha jäkligt märkligt. Rodrigo blev dock glad och tog sin en macka med sylt och grädde, lagom sött sådär kl. 7.30 på en torsdagmorgon!

Iiiih, i helgen åker vi till Larvik och tittar på NM och hejjar på Olleruplaget och självklart på dom från Sverige också! fast mest på ollerup och våra duktiga kompisar som är med !!!! ska bli så grymt. och så ska vi gå på banketten efteråt med, awesome!!!!


Kommentarer
Postat av: suzanne

Hoppas låret blir bra snart. Ha det så kul i Norge och heja ordentligt! Kram

2011-11-10 @ 17:40:34
Postat av: Malin

Kul med NM! haha grädde till frukost låter inte supergott direkt :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback