bilder på mina grejer från ollerupshoppen!


bild 1 & 2: svart hoodie med namntryck + olleruploggan. bild 3: sportsbag med olleruptryck + namn!





det klassiska olleruptrycket som sitter överallt ;)

har en dålig dag idag, har gått och blivit förkyld, kände mig supertrött i morse, så efter morgonsamlingen 8.30 lyckades Anna, Carro occh Troels få mig att gå och lägga mig istället för dubbelpasset med gympa.. det behövdes nog. ska försöka vila hela helgen nu.. :( tråkigt, vill ju träna massa!!!!

ha en fin fredag. kram!

Kommentarer
Postat av: suzanne

Krya på dig! Nu kanske du får användning för det du fick i paketet! (Tyvärr!)

Kram

2011-10-07 @ 18:32:24
Postat av: Malin

Fina grejer!:) Kul att träningen går bra och hoppas du mår bättre snart! Puss och Kram

Postat av: Malin

Fina grejer!:) Kul att träningen går bra och hoppas att du mår bättre snart! Puss och Kram

2011-10-08 @ 05:53:15
URL: http://malinoregon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback