en vecka med träningsvärk

Hej på er! nu så är det Fredag igen och den första veckan efter lovet har passerat fort men inte helt smärtfritt. träningsvärken har suttit i sen första dagen till idag! det börjar lugna ner sig lite nu men det har varit mycket fysisk aktivitet! skojigt, men jobbigt. 

gympan har faktiskt gått framåt trots att det var nästan 3 veckor sen vi hade veckor med ordentliga träningar, i tisdags så körde jag överslag sträckt halv ner i skumgummigropen för första gången! hur kul som helst att ha fått till trycket i bordet. och jag som alltid har en rumpa som sticker ut i mina "sträckta" blir överlycklig när Helge säger att den verkligen var snygg & sträckt! veckan har även bestått av mycket bakåtträning.. inte det roligaste såklart men verkligen behövligt. jag har inte haft nån riktigt spärrträning utan har kört hela tiden vilket har känts skönt! hoppas på att de släpper mer och mer nu med bakåträdslan.

vi har även börjat med våra nyaa andra sporter den här veckan. jag har valt fotboll. vi har haft 2 lektioner än så länge och det har varit riktigt skoj faktiskt. vi börjar med att köra massa övningar, dribblingar, teknikgrejer och sånt. sen på slutet så spelar vi match mot varandra i typ 20 min. i torsdags körde vi Danskarna mot resten (jag fick va dansk), vi vann med 1-0 och Sören, vår fotbollstränare tyckte vi kämpade på riktigt bra! 

Idag har vi haft specialdag, "Ollerup goes Street", det har varit 3 st dansare här som har lärt oss lite olika hiphopdanser, så vi har haft 3 st workshops under dagen som vardera har varit 1.5 timmar, jävligt svårt men kul!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är!

kram mamma och pappa

2011-10-28 @ 18:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback