Raketen i Röven!

ja, nu är det dags att sätta lite fart på volterna och rytmen minsann! Vi hade precis möte med Helge om NM laget om träningar fram till nästa NM-holdshelg och jag kom fram till att jag i alla fall har chans att komma med smo typ reserv nr 9, visst då kanske jag inte har chans till själva laget ändå då det bara är 6+1 tjejer som åker med, men ändå! att komma med som nr 9 vore awesome för då får jag åka med nm laget till Oslo veckan innan NM och träna och sen men man vara med som turist/åskådare liksom. fuck det vore nice! jag ska bara sätta hel handvol 1½ skruv på tumbling och kötta till en överslag sträckt halv om 4 veckor! och så friståendet såklart, men det kan jag köra på me Anna och Carro! wöho, nu kör vi!

I helgen hade vi en lite ryste sammen tur, vi blev uppdelade i grupper och så gick vi i fredags från skolan i höstsolen ett par timmar tills vi kom till ett scoutlägerställe typ.. där blev det solning, lekar, sång, bygga vindskydd att sova i , mat, öppen eld, stjärnfall och mycket mer! det var en riktigt mysig liten tripp tillsammans med alla elever på skolan och ett par lärare :)

när vi kom tillbaks till skolan så var det lite Wellness i Simhallen med tända ljus och massage och Sauna såklart! detta för att vi skulle göra oss redo för kvällens Caféfest på skolan med temat -TOGA. alltså så var alla utklädda med vita lakan och gulddetaljer osv. superfett! och det var en riktigt fantastisk kväll med vin, god mat, lekar, dans osv osv. 

en what the fuck bild & massa folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback