ett par dagar i Ollerup

Hej på er! ett par  dagar har flugit förbi med väldans fart sen sist jag skrev! i helgen var det NMuttagning till det laget från Ollerup som ska få åka och tävla Nm, det gällde de elever som går på skolan nu samt de som gåt på skolan tidigare terminer. Jag var med på uttagningen med med tanke på kraven som behövdes så var det ingen överraskning att jag inte kom med i laget. men det gjorde däremot Anna Lundmark, Carro, Anine, Melanie, Rakel och Helga från oss så det var riktigt kul, några är reserver så vi får se vilka som blir i laget på NM! 

helgen bestod också av lite fest efter en grym träning på lördagen med Helge. langade några goa överslag volt, de bästa jag kört sen jag kom hit enligt Helge och så dubbelsträckt och lite hel in träning till rygg! 

Nu i veckan har det varit vanligt schema igen efter ett par veckor med specialschema, det är skönt å va tillbaks i rutinerna igen! idag har vi börjat med en ny kurs, Peak performance, handlar om träningsplanläggning, kost, idrottspsykologi m,m verkar riktigt intressant och sånt som man verkligen kan ha nytta av i gymnastiken! idrottspsykologi - ja tack! jag behöver all hjälp jag kan få med mina hjärnspöken. som Niels-Henrik sa häromträningen när jag körde rondat flickis, det är fint på tumblinggolvet, det måste bara vara fint i huvudet också! stämmer väldigt bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback