parkour

godkväll! har precis varit iväg på gransskolan här  i Ollerup, en sång och musikhögskola, vi fick se en rappkonsert. inte riktigt min musikstil men de var riktigt duktiga! 

denna vecka har varit en specialvecka med tricking och parkour, vi har arbetat i grupper och spelar in filmer på lite coola grejer och så har vi redigerat den idag så det är en film på 2 min med mig, Anna, Emma, Carro och Rodrigo när vi gör lite olika tricks och hopp och volter och sånt, den blev riktigt bra faktiskt, vår grupp heter Monkeybusiness för Rod har en jumpsuit som ser ut som en apa och den har vi haft på oss i filmen :P

utöver parkour har vi även tränat en del i veckan med våra ömma kroppar. ja mångas kroppar har pajat totalt efter en veckas vila i Norge och sen massa konstiga parkour grejer och så träning  på det! men träningarna har gått ganska bra ändå! idag så körde jag helskruv handvolt helskruv på tumbling med en liten kraschmatta på tumblinggolvet där jag landade första helskruven, har fortf mycket å jobba på men det är kul att det går framåt! 

i helgen är det NM uttagning!!!! spännande :D kramis

Kommentarer
Postat av: suzanne

Lycka till!

2011-09-23 @ 10:14:10
Postat av: suzanne

Lycka till! Var kan man se filmen?

2011-09-23 @ 10:24:22
Postat av: maria

tack =) parkour filmen ? jag ska se om jag kan lägga upp den på internet på nåt sätt senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback