Back home.

Så har ju ett par dagar gått, snart en vecka sen jag kom tillbaka från USA och den underbara resan till Malin!!. Det tog inte lång tid förrän träningsvärken var tillbaka värre än nånsin och man är inne i Olleruplivet igen. råkade gå ut lite väl hårt på måndagen för att jag kände att jag var lite efter, vilket resulterade i väldigt mykcet träningsvärk. det börjar gå över nu, jag hade tur som inte var en av dom som hade fystest igår på Teamgym, istället had vi iofs hård cirkelträning på valgfag.

Nu är det snart dags för en springträning (alltså teamgym). dubbelpass. ska bli lite kött idag hade jag tänkt. har hamnat i en liten svacka. mest mentalt. måste få in i mitt huvud att jag kan mina volter!! ska försöka köra lite fri trampett, lite pegasus och kanske lite bane idag också. en genomkörare helt enkelt, får se hur länge kroppen orkar köra fullt ut. efter det blir det nog lite trampolin.
förresten så är jag glad för mamma och pappa ska komma hit och hälsa på mig den 18-20 maj! det passar även så bra att det är familjedag på lördagen här på skolan med lite fika och lekar och sånt. kan bli fett!

ciao!


Kommentarer
Postat av: Erica

åh alltihop låter så himla kul! :D Hur många olika lag har ni? och hur gick det till när ni valdes till de olika lagen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback