Snön faller och faller

Ja, nu var det dags igen, det snöar för ovanlighetens skull. men mysigt är det minsann när man traskar hem från busshållplatsen med musik i örat och snöflingor i luften. Den här veckan har varit konstigt, lektioner måndag och sen lediga tisdag, onsdag och så lektioner igen torsdag, fredag. men nu är det helg iaf. firade med liten stansväng med Ida och Carro och sen ett danspass - street - på gymet och så lite crosstrainer och mage på det. nu står syskonen och gör pizza som jag får äran att avnjuta senare. mumsigt. 

är för övrigt lite arg. jag beställde en ny Iphone för typ.. 2 måndader sen! den skulle då komma om 2 veckor och har inte kommit än. jag ringde efter 2 veckor, då skulle den komma v47, nu är det v49 och jag fortfarande inte fått den även fast han på 3 lovade mig den senast idag!! men jag förstår att vädergudarna inte är något postmännen kan rå för så den kommer nog till mig på måndag, men en helg att leka med och förstå den nya telefonen hade ju inte gjort nåt alls faktiskt! nu får jag väl roa mig åt det jag faktiskt borde göra i helgen - plugga. synd!


mitt julpyntade fönster

en vinterpromenad


det snöade hela vägen upp till 2:a våningen kan man tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback