snöstorm i uppsala!

Ja jössös. idag skulle man hållt sig inne om man var smart! men jag var ju så ursugen på att köpa grejer till julpyssel så tog promt bussen till stan och det gick ju bra. det gick egentligen bra att ta bussen hem också, även om vägarna började bl iigensnöade efter nonstop snöande sen inatt nån gång antagligen. dock så hade visst jag tur, bussarna slutade gå kl.17, ALLA bussar!!! stackars malin fick gå/pulsa hem i snökaoset! hoppas att bussarna går imorn igen när jag ska till skolan. om det slutar snöa vilket de borde göra... annars får jag väl börja gå en timme innan föreläsningen börjar för att komma fram i tid, som snögubbe förmodligen!

Har gjort massa egna julkort nu som jag ska skicka till nära och kära. gör typ aldrig det annars men nu ska jag passa på! skönt också att ta et avbrott i plugget ibland och pyssla lite, då blir man så inne i det att man glömmer allt annat :) fick mersmak för det efter i Måndags när vi julpysslade här hemma med ett gäng från klassen, värsta tomteverkstan var det här hemma med rockyroads, glögg, julmusik och ett köksbord överfullt med stjärnor, glitter, röda papper, mönstersaxar och massa annat fint. tur att man har vänner som är pyssliga av sig så man kan bli lite smittad! 


bilder från Amandas blogg.förlåt att jag inte fråga fröst, men tack!
 

rockyroads; smältchoklad blandad med nötter, minimarschamllows och daimkulor. smarr!

Kommentarer
Postat av: amanda

varsågod :)!
jag har också blivit smittad, så jag pysslade istället för att plugga tisdag och onsdag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback