En välbehövd helg i Ollerup


Mitt pannband och min rundhalsduk som jag stickat!

Så är det helg. satan vad jag har behövt den känner jag. Inte för att man sen bara ligger i sängen nu när det väl är helg.. nej nej. tog en tripp till Svendborg idag med Chanettelin, Marie och Helga för att shoppa lite mer garn bland annat till våra nya stickningsprojekt (hej hej tanter). Sen blev det rytme träning på eftermiddagen med Lucie, Peter, Helga och Marie. kändes skönt att köra igenom det igen med hjälp av Lucie med räkningen. vi har fått formationer nu så det är lite virrigt att komma ihåg både övningarna och vart man ska. Efter det blev det lite styrka, fotträning, och så lite hjälptränare nere i springcentret till Troels. 

Snart är det kvällsmat och sen får vi se vad kvällen bjuder på. Det är många borta från skolan, men det är "poolparty" inlpanerat för dem som är kvar, så det blir nog mysbelysning, skön musik och bastu nere i simhallen senare ikväll, kan bli fint tror jag!

Jag är ensam svensk kvar här i helgen. alla de andra är iväg på olika håll för uppsalaträning, landslagsuttagning m.m. Tur att det är så många söta människor här på skolan som är kvar! 


Pontus, Lise och vår coach Helge förra helgen när vi var ute och åt med "NM holdet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback