Min dejlige 22 årsdag!

gud. här tror man att födelsedagen är över, jag låg i sängen nöjd över min fina dag med fina vänner och mat på jensens och allt. sitter och snackar med malin som en sista present. och så stormar det in 3 svenskar och Troels och sjunger ja må hon leva för fulla munnar med massa paket i handen! blev asförvånad och superglad. så fick jag ta på mig kungakronan som är vårt "vandringspris" till den som fyller år. skitful är den och skitful är man i den! men på ska den vara under nån tidspunkt på födelsedagen! Visar via bilder vad jag fick i present. men är bara så tacksam och glad över att jag har så fina vänner här på skolan! det betyder så mycket när man inte har sin familj här att man får det fantastiskt med sin andra familj, dem man väljer själv. tusen tack och massa kärlek till  alla som gjort min 22 års dag helt toppen.



1. från mamma o pappa; mössa, hudkräm, the+kula, choklad 2. från malin; gris/väska, nyckelring (sisters are forever), kort. 3. från M o P; ram med kort i. 4. från emma, anna, milla, troels & Carro; tröja, kokbok, halsband, glasskål + m&m:s att ha i.


tidigare idag så åkte ovanämnda och jag och Morten (Emmas kille) till Odense för shopping. det blev lite skidkläder till Trysil, och lite annat smått & gott som man behöver. Sen åkte vi in till Odense city för att äta. Det blev Jensens böfhus som jag valde. och där åts det kött och potatis och bea för de flesta, jag tog hamburgare. och till efterrätt blev det chokladfondant med vaniljglass och chokladsås - helt underbart! men blev proppmätt efteråt verkligen. och så när vi ska betala så betalar de andra för mig också! usch det var alldeles för mycket. TACK IGEN. Ja, jag har iaf haft en superfin födelsedag. saknar alla nära och kära lite extra dock och det känns väl som att 22 år är tillräckligt mycket, nu kan det ta stopp tycker jag!

jag fick också stå upp på stolen i matsalen till lunchen då de sjunger för dem som fyller år. och idag var det jag, Ditte Michelsen och vår lärare Niels Henrik som fyllde år. så sången sjöngs 3 gånger om i matsalen till köttfärsås och spaghetti som vi hade önskat till mat.

Vi vil synge en sang
med lidt födseldagsklang
et tilykke käre Maria
säger vi med tjo bang(slår i bordet)
op på stolen og stå
for idag du det må
et tilykke käre Maria
kan du tro du skal få!


1. efterrätten på Jensens. 2. glasskål med m&m:s i, 3. ballong + vandringskronan 4. födelsedagsbarnet i sin fina nya mössa!
Nu är det godnatt och laddning inför Jyllands mästerskapen imorgon då jag och mitt lag PÖLSEMIX ska tävla årets första tävling i TEAMGYM!

Kommentarer
Postat av: sussi

Hej! vad roligt att du blev firad så mycket! Synd bara att vi inte kunde vara med.Mössan såg ju fin ut,jag var osäker om den skulle passa. Lycka till på tävlingen!

Kram

2012-02-25 @ 10:10:44
Postat av: maria

Ja, det var jättekul! ja, det är alltid tråkigt att inte få fira med familjen. Den passa fint! ja, det ska nog gå bra! ringas söndag kanske! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback