lite bilder!


tyckte det var dags för lite bilder. har varit lite dålig på det nu i starten. inte haft tid helt enkelt! men översta bilden är i alla fall mitt nya rum här på skolan. ser ju i princip likadant ut som det förra, inte är det större iaf! jag har fått en roomie nu också förresten, en POLK tjej som heter Tilde. Men det är inte helt hundra att hon ska bo kvar hos mig för dem snacka om att alla POLK elever ska bo på samma ställe. men vi får se hur det blir med det. hon verkar jättemysig så vore fint om hon stanna. annars får jag göra mig en dubbelsäng helt enkelt!



lite bilder från första festen förra lördagen. 1:a bilden är Camilla, Anna och Carro, 3 av svenskarna som är här. den andra bilden är på Daniel från Danmark och Lise från Norge som satt mig emot mig i början av festen, sen så skulle vi byta platser lite då o då för att snacka med fler människor så dom försvann ur mitt sikte efter ett tag tyvärr. den sista bilden är min teckning som jag gjorde till festen, alla skulle göra en teckning med något på som beskrev en själv. sen när man bytte plats så skulle man byta teckning med den mittemot och så skulle man gissa vad sakerna stod för.för dem som känner mig är det nog ganska uppenbart; jag är svensk, jag är gymnast, jag tycker om att resa & lära mig nya språk o lära känna nya kulturer, jag har 3  gosedjurs Köörven grisar! den bästa gissningen var en som trodde att grisen stod för att jag bodde på en bondgård, haha!

ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att se lite bilder :) haha härlig gissning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback