tiden flyger fram

hej hopp. så har den första skolveckan passerat och vi ska snart ha vår sista timme för fredagen innan det officiellt är helg. fotboll står på schemat för mig, vilket är den sport jag fick nu första perioden. jag valde simmning men de fick jag inte. men fotboll är kul så jag är glad ändå + att det är högre nivå denna termin vilket är kul också! 

vi hade gympa förut idag med lite teknikträning och sen Tabata styrka som är en uthållighetsstyrke program med intervaller. det är 8 olika stationer, så går man runt i grupper och på varje station kör man 20 sek, vila 10 sek x 8, sen byter man station. sjukt jobbigt, men jäkligt bra träning! lite krampkänningar i benen nu bara :P

igår hade vi första kött-träningen. langade lite hel in halv ut på trampetten iaf. inte helt tillbaks som innan lovet, men nästan! det är kul :D

ikväll blir det nog lugna stugan tror jag minsann. och imorgon är det nån uppvisningsgrej i odense som några av oss ska åka på. hade fint! puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att vara igång igen :) Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback