Big decisions

Idag får man veta om man kommer in på sin utbildning man sökt till hösten. Det är stora besked. och när det har kommit ska så småningom storaa beslut göras. Jag är inte så bra på sånt. Jag är bra på att gå och tänka jättelänge vad jag ska göra och ha en bra plan. men de senaste åren så har plan A plötsligt blivit bortskuffad av en impuls plan B. Frankrike, Lund, Ollerup.. vad blir det i år? eller är det i år jag faktiskt kommer hålla mig till min plan A? Uppsala. Jobb eller plugg. Plan A är plugg plan (med litet) a är jobb i Uppsala. Vi får se, låt ödet bestämma, och antagning.se också för den delen. Börjar arbeta kl.12 idag och beskedet kommer kl.13. Men Carro har köpt en Samsung galaxy S så jag kan låna den o logga in på jobbet o se om man kommit in. spännande! Idag är det långjobb till kl.22.30 ca. Men det ser ut att bli blixtrar o dunden idag så frågan är hur mycket folk som vågar sig ut till Husse. Om inte annat så ska de väl förberedas till Buffén imorgon med live-artister. 

Har löpt 2 morgnar i rad nu, 4 km eller nåt sånt. Känns bra, varför gjorde jag inte det från början? Nåja, cyklar ju dryga timmen varje dag, 2 mil o lite mer så det är ju alltid nåt, så sitter man ju inte ner på jobbet heller vilket är skönt. Kunde ju va bra om man inte var en degklump den 5 augusti på Camp Ollerup...


bild från nån gång i danmark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback