ett par ord från en arbetande!

Ja, så har man bytt ut sina rutiner. det som förr på Ollerup bestod av tränings och chill är nu istället arbete. Det går fortfarande bra på jobbet, jag kommer in i hur allt funkar mer och mer och får och också fler arbetsuppgifter varje dag. Vilket passar bra för i takt med detta så ökar även antalet gäster på restaurangen så jag är glad att jag inte är helt vilsen fortfarande! Denna vecka jobbar jag alla dar utom söndag. Men det har jag inget emot, det är inte så tidiga morgnar så jag, Carro & Carros farfar hinner alltid äta en lång frukost, vilket är guld värt! Den här veckan är också Lenas dotter Maria o jobbar för att hjälpa till.. inte min favoritarbetsledare kanske, lite väl bossig och kan utan problem ge en den där klumpen i magen som man hatar att känna på ett jobb. Men det har funkar rätt bra och hon ska bara jobba idag o imorn sen åker hon hem till Skåne igen. 

Annars händer det inte så fasansfullt mycket. Jag o Carro har massa grejer vi vill göra när båda är lediga samtidigt... frågan är ju när det sker! & sen ska jag försöka få ledigt när Malin kommer hem från USA den 13:e Juli!!! Längtar. fast jag förstår att hon kommer hem med en bitterljuv känsla. Tror jag förstår hennes känsla väldigt bra med tanke på mitt avsked i juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback