Hemma är där hjärtat är

sluta dröm om det ljuva livet, du kommer ändå aldrig va med om det. sjunger håkan hellström. men vettetusan om livet här på ollerup just nu inte är rätt tätt på det ljuva livet. det är sommar, över 20 grader och strålande sol hela dagarna, utomhuspoolen är öppen och man kan bada i den närsom idag gick vi ner efter kvällsmat kl.19-20 och sola och bada vid poolen och det var hur varmt som helst. helt underbart.

vi hade testtävling idag som sagt. det gick bra. några småmissar på trampett men annars sitter det fan där !! vi är grymma. jag ställde mina volter och körde allt i rytmeserien och vi fick inget moment bortdömt idag heller, alla piruetter o allt blev godkända så vi har en B poäng på 7.6 tror jag vilket är nice!!! Efter träningen lurade vi med helge att vi skulle ta en lagbild vid poolen, fast i egentligen skulle knuffa i honom i poolen när vi tog bilden. han genomskådade oss dock och sprang iväg så fort vi gjorde ett försök att ta honom. men han kom tillbaka och vi fick kasta i honom, dock med några fler av oss som åkte i på kuppen, jag också, med dräkt på och det hela. men det var sjukt skönt efter en varm träning, o poolen är ju typ 26 grader säkert. sen gick jag och Emma och hoppade från tian för första gången denna termin i tävlingsdräkterna o allt samtidigt! det var fett!!
nu blir det lite mys i klassrum med eurovision tillsammans med Islänningarna! 




Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt! Kul att det gick bra! Lycka till på tävlingen nu! Puss puss

2012-05-25 @ 06:31:28
Postat av: suzanne

Vad härligt! Lycka till i helgen! Tack för Mors dags present-har ej öppnat den än dock.

Kram

2012-05-25 @ 10:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback