update

Nu är det dags för helg efter en hård vecka med massa bra gymnastik. Dagens träning blev dock inga spring för min del av olika anledningar. Men resten av laget körde toppen idag, bra arbetat tjejer! 2 veckor till Danmarks mästerskapen och det börjar se riktigt bra ut redan. fedt fedt fedt. Efter träningen osm slutade 12.05 (lunch kl.12) så var det styrketräning 13.45-15.15, rätt skönt att svettas lite innan man går för helg.
Igårkväll var jag och Henrik nere i springis för att träna på att passa på dubbelsalto på  tumbling. både han och jag har gått springsikkert kursen matta 2  men inte kunnat passa pga skador så vi ska ta provet i passning om nån vecka eller så så vi ska försöka träna en del på de olika springen man ska kunna passa på varav ett är rondat flickis dubbelsalto, som jag verkligen har varit orolig för. så det var en glad överraskning att det gick riktigt bra att passa på det faktiskt, kom in bra för att trycka till ordentligt och var med i både rygg och framsidan i landningen! heja oss. 


den här tidnignen satt jag och läste hos kiropraktorn, hur nice är det inte med en gymnastik tidningen? hoppas kunna prenumerera på den när jag kommer hem! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback