Bastu träning!

Ja, ungefär så kändes det 75 minuters (helv*es) jobbiga body toning passet idag på förmiddan där ventilatonen var ur funktion så att allt blev tusen gånger jobbigare och svetten rann som om vi alla befann oss i på en strand i Thailand och utförde passe (nej inte alls överdrivet). men igenom det kom man och skönt vare efteråt. Dock så blev jag inte särskilt mycket piggare efteråt, åkte till BMC för att tentaplugga efteråt, var där i sisådär dryga timmen. åkte hem och åt, städade litegrann (verkar alltid som det behövs i tentaperioder), och NU nu ska jag plugga, borde plugga, måste plugga!!! GAH. 

grenade molekyler med alfa och betabindningar, cellulosa, hemicellulosa, kolesterol, lipider, GI, protein, aminosyror, järn, hemjärn, retinol, vitaminer.. Så räcker det med plugg för idag ?

längtar till den 13 november, då tar jag tåget hem, lämnar tenta bakom mig och tar lite ledigt i norrköping en vecka ca. även om det måste skrivas rapporter och grejer så blir det iaf et avbrott med familj och vänner.

 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Det ska bli kul att ses! Längtar!
Kram

2012-11-04 @ 10:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback