börjar bli biff!

Man får ju promota lite med ett katshigt namn på inläggetså att nån går in och kikar här då & då!

B&J för 29 kr på icaväst tillsammans med 2 syskon och Vem vet mest med Richard Sjöberg blev kvällens höjdpunkt. nanananajs!
blev dock lite besviken på mig själv att jag inte kom på vad Etansyra heter med ett annat namn... (ättiksyra är svaret btw) men jag kände att med tanke på att en kille som läser på Chalmers högskola inte vet vad det första primärtalet är så behöver jag inte känna mig dålig. inte för att jag var helt säker på det svaret men nåt sa mig att det var 2 och inte 3 som chalmerskillen svarade, och fel hade ju han. mahaha.

annars har dagen bestått av flummplugg på BMC med Daniels oxidativa stress som huvudtema och allmänt gnäll från resten av oss som sidotema. inte helt fel ändå. om jag fick så mycket gjort är ju en annan femma.

malin är fint!!


oj kolla vad som händer efter massa pass på gymet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback