det är hårt att vara student!

Ja, rubriken stämmer verkligen. finns alltid nåt man borde göra, alltid nåt seminarie att läsa på inför, nån uppgift att göra, några sidor att läsa i boken, och det finns alltid en tenta att plugga till. Men inte säga att jag inte trivs, det är superintressant, och det här är nåt jag faktiskt är intresserad av. Nu har vi börjat med metabolism, minrealämnen, energiomsätning med mera och i torsdags skrev vi tenta på område två som handlade om fett, protein, kolhydrater, järn och fettlösliga vitaminer(A.D,E,K). det kändes bra, skrev på allt och hde en bra känsl efteråt, men man vet ju aldrig vad resultatet blir! Efter tenta har det varit en heldel häng med kompisarna i klassen, igår var det vin och spel hos Sandra! Sandra bor typ ett hus ifrån oss, så skönt när man ska gå hem i kylan mitt i natten!

idag tillåter jag mig att inte plugga, har gjort en översikt på vad jag behöver plugga framöver och vad jag har att göra när jag åker hem nästa vecka, men annars får det räcka. ska kolla på film med syskonen och göra en fisksoppa med saffran. mysigt. 

just det , snart får jag en iphone! byter upp mig genom att förlänga mitt abonemang. så himla nice  ska de bli, äntligen får jag med ta del av smartphone samhället med appar för allting!


en lapp för varje seminarie,uppgift, tenta:P

tentapluggs paus på BMC


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback