det är nu man ska sova

... mm så är det. skola kl.8.15 imorgon. kan inte sova. eller har inte försökt så fruktansvärt länge men har nåt som gör att jag inte riktigt kan va lugn. en blandning av massa saker tror jag. kostregistreringsrapport, 2 seminarier på måndag, nollningsplanering, nästa tenta, föreläsningar att va förberedd till. träningar att träna, vänner att träffa, mat att äta... ja listan görs lång.. men egentligen är det saker jag vill göra, men ibland går känslan över o det känns som att det är måsten istället o då blir det lite jobbigt.men imorgon är det en fullspäckad dag, o på kvällen får jag mysa med min Carrolojsan (och pontus :P) o de kommer göra mig gott känner jag. hon är en sån jag bara måste få en dos av då och då! <3






dom här kanske man ska baka till jul? älskar att baka och saknar verkligen att göra det. på måndag ska vi ha adventsmys hemma hos mig med klasskompisar, då blir julkort, julsånger o julbak för hela slanten för att fira att rapporter och seminarier är gjorda. längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback