Norrköping

Så har jag varit hemma ett par dagar. skönt att slippa alla vardagsmåsten som man har när man bor själv. skönt med diskmaskin, mat i kylskåpet och planerade middagar. skön med gamla vänner som finns nära en igen!


fina ellies toppensöta Theo. är lite småkär måste jag säga!


svårare är dock att finna nånsomhelst inspiration och motivation till plugg. speciellt inte när man ska läsa svåra, tråkiga engelska artiklar och skriva vetenskaplig rapport som jag aldrig gjort förr.. blä.

däremot har jag börjat kolla på "hela sverige bakar" som finns i programbiblioteket i tv:n, supernice och blir så baksugen. var jättelänge sen jag baka på riktigt. bakade ju massa förr! imorgon tror jag det får bli något roligt bak.


blåbärscheesecake från när mamma o pappa var här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback