sveriges konstiga väder

Det är ju fantastiskt att man alltid blir förvånad när hösten kommer
."Är det redan mörkt? klockan är ju bara lite efter fyra!"   
"8+ grader idag? det var ju -3 grader igår!"

men så är det ju, och tro det eller ej, det är så varje höst, men ändå har man lyckats förtränga det lite innan varje höst och hoppas att denna höst blir annorlunda, ultimat! men icke. men vad gör väl det, ibland är det skönt att vara inomhus också, och ibland finns det inget skönare än en ljummen promenad med regn hängandes i luften. 

jag ska iaf ta mig ut och mot Campus1477, där står gym och Zumba på schemat idag. blir skönt att skaka loss lite, har inte tränat på 2 dagar nu, längsta uppehållet på länge, känns skönt, men konstigt. välbehövligt iaf.

har även lyckats tvätta denna förmiddag, och så hade jag sönder 2 fina ljuslyktor från Indiska när jag åt frukost. tur att man inte har lättväckta syskon!

Idag är det Farsdag och jag vill krama pappa! du är bäst, alltid där i vått o torrt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback