skönheten hos årstiderna

"fan vad kallt det är"
"måste det regna varje dag!?"
"jag blåser ju iväg"
Ja, alla citaten ovan kan man nog höra många svenskar säga under höstmånaderna i lilla sverige. och ja, även jag säger det, kan jag lova. men detta skitväder som det oftast är får en ju verkligen att uppskatta när solen tittar fram helt plötsligt och man känner hur hela kroppen laddas med positiv energi över att det är så vackert och skönt med höst i solskenet.
 
båda dom här bilderna är tagna utanför vårt hus precis, så fint en morgon efter en löptur.

hade min fina Carro här på en förmiddagskopp thé, alltid mysigt och kul att träffa min lollo även om bara en kort stund. hon hade ju inte sett lägenheten heller och sen visade jag henne det fanatstiska ICA väst som ligger ett stenkast ifrån oss och öppet till 23:30, sjukt bra! tror nog hon får börja ta sin veckohandling här och hälsa på mig i samband med det! (kände att jag lät lite ironisk om butiken, men det är verkligen bra!!)

ikväll ska jag nog fortsätta skriva om lipider, kolhydrater och massa såna trevligheter, framförhållning is the shit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback