första veckan i Uppsala

Ja, så har jag bott här på flogstavägen i en vecka nu och saker känns riktigt bra faktiskt! igår kom brorsan hit så nu är vi fulltaliga i vår 4:a! veckan har flygit förbi med roliga saker. gick med i kalmar nation och där träffa jag lite trevliga människor direkt så har varit där ett par kvällar, och så hade jag upprop på skolan i onsdags, träffa en söt tjej där också som var lätt att snacka med, sånt gillar vi! Så ja jag har en bra känsla av Uppsala so far och jag är övertygad om att den bara kommer bli bättre o bättre!

tyvärr så är det regnväder nu o har varit ett par dar, allt blir så mycket tråkigare, man har liksom inte lust att ta sig ut för man blir så blöt! det är matmässa i stan lördag-söndag så vill in på den antingen idag eller imorn, kan nog va lite mysigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad kul att höra att du trivs! Det ser fint ut i lägenheten. Sköt om dig och hälsa Malin och Markus
Kram

2012-09-01 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback