saknad

ibland slår den till. som ett slag i ansiktet tar den över mig och tynger ner mig. önskar mig tillbaka till trubbelfria dagar med skratt, lek och kärlek. längtar till en poolkant med fina vänner bredvid mig, längtar till en säng med stickning i handen där man löser alla problem, längtar till att hoppa o glömma det riktiga livet för en stund, längtar efter att nörda ner mig i oviktiga saker, längtar till sverigemöten i HV köket, längtar efter Ollerup.



inget negativt med Uppsala, jag är säker på att jag kommer trivas bättre o bättre för varje dag, trivss bra redan nu med fina människor runtomkring mig. men det är inte Lollos, norskar, isländskor o danskar. venner er familien du self välger





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback